Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo

DSpace Repository

Language: English čeština 

Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo

Show full item record

No preview available
Title: Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo
Author: Mrázová, Jana
Advisor: Vorlová, Růžena
Abstract: Cílem této práce je monitorovat vybrané slovenské rádiové stanice a zaměřovat se na self-promo. Teoretická část pomáhá vybrat vhodná média pro konkrétní reklamu a soustředí se na určitou cílovou skupinu. Specifikuji zde jednotlivé druhy médií, jejich výhody, nevýhody. Analytická část pak monitoruje jednotlivé slovenské rádia a zaměřuje se na jejich propagaci, výjimečnost, soutěže, webové stánky. Výsledkem je doporučení na možná zlepšení v propagaci pro rádio Kiss Publikum.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4414
Date: 2006-12-08
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 4712


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mrázová_2007_bp.pdfBlocked 2.424Mb PDF View/Open
mrázová_2007_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
mrázová_2007_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account