Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo
Show full item record
No preview available
Title:
|
Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo |
Author: |
Mrázová, Jana
|
Advisor: |
Vorlová, Růžena
|
Abstract:
|
Cílem této práce je monitorovat vybrané slovenské rádiové stanice a zaměřovat se na self-promo. Teoretická část pomáhá vybrat vhodná média pro konkrétní reklamu a soustředí se na určitou cílovou skupinu. Specifikuji zde jednotlivé druhy médií, jejich výhody, nevýhody. Analytická část pak monitoruje jednotlivé slovenské rádia a zaměřuje se na jejich propagaci, výjimečnost, soutěže, webové stánky. Výsledkem je doporučení na možná zlepšení v propagaci pro rádio Kiss Publikum. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4414
|
Date:
|
2006-12-08 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
4712
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account