Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo

DSpace Repository

Language: English čeština 

Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Mrázová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-15T18:18:35Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4414
dc.description.abstract Cílem této práce je monitorovat vybrané slovenské rádiové stanice a zaměřovat se na self-promo. Teoretická část pomáhá vybrat vhodná média pro konkrétní reklamu a soustředí se na určitou cílovou skupinu. Specifikuji zde jednotlivé druhy médií, jejich výhody, nevýhody. Analytická část pak monitoruje jednotlivé slovenské rádia a zaměřuje se na jejich propagaci, výjimečnost, soutěže, webové stánky. Výsledkem je doporučení na možná zlepšení v propagaci pro rádio Kiss Publikum. cs
dc.format 86s., 3 s. obr. přílh. cs
dc.format.extent 2542773 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
dc.subject Kiss Pubkum cs
dc.subject monitoring cs
dc.subject rádio cs
dc.subject promo akce cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject soutěže cs
dc.subject Kiss Publikum en
dc.subject monitoring en
dc.subject radio station en
dc.subject promotion en
dc.subject web pages en
dc.subject competition en
dc.title Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo cs
dc.title.alternative Monitoring of selected Slovak radio stations, especially on their self-promos en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-22
dc.date.vskp-available 2036-12-08
dc.description.abstract-translated The aim of this research is to monitor the Slovak radio stations and especially their self-promos. The theoritical part helps to choose the right media for a concrete advertisement and concentrates on a certain target group of listeners. I specify here different kinds of media, their advantages and disadvantages. The analytical part monitors specific Slovak radios and concentrates on their promotions competitions and other specifics that are unique among the radios. The result of this research is to bring recommendations for improvements to the Kiss Publikum radio station. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4712
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
mrázová_2007_bp.pdfBlocked 2.424Mb PDF View/Open
mrázová_2007_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
mrázová_2007_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account