Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Mrázová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T18:18:35Z |
|
dc.date.issued |
2006-12-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4414
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je monitorovat vybrané slovenské rádiové stanice a zaměřovat se na self-promo. Teoretická část pomáhá vybrat vhodná média pro konkrétní reklamu a soustředí se na určitou cílovou skupinu. Specifikuji zde jednotlivé druhy médií, jejich výhody, nevýhody. Analytická část pak monitoruje jednotlivé slovenské rádia a zaměřuje se na jejich propagaci, výjimečnost, soutěže, webové stánky. Výsledkem je doporučení na možná zlepšení v propagaci pro rádio Kiss Publikum. |
cs |
dc.format |
86s., 3 s. obr. přílh. |
cs |
dc.format.extent |
2542773 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036 |
|
dc.subject |
Kiss Pubkum
|
cs |
dc.subject |
monitoring
|
cs |
dc.subject |
rádio
|
cs |
dc.subject |
promo akce
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
soutěže
|
cs |
dc.subject |
Kiss Publikum
|
en |
dc.subject |
monitoring
|
en |
dc.subject |
radio station
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
web pages
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.title |
Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo |
cs |
dc.title.alternative |
Monitoring of selected Slovak radio stations, especially on their self-promos |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-01-22 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-12-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this research is to monitor the Slovak radio stations and especially their self-promos. The theoritical part helps to choose the right media for a concrete advertisement and concentrates on a certain target group of listeners. I specify here different kinds of media, their advantages and disadvantages. The analytical part monitors specific Slovak radios and concentrates on their promotions competitions and other specifics that are unique among the radios. The result of this research is to bring recommendations for improvements to the Kiss Publikum radio station. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4712
|
|
dc.date.assigned |
2006-10-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account