Projekt vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu
Author: Pituchová, Barbora
Advisor: Vaculčíková, Zuzana
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu. V teoretické části byly shrnuty poznatky získané literární rešerší na téma cestovní ruch, hotelnictví, marketingový mix a také analytické metody, které byly posléze použity v analytické části. V praktické části proběhla analýza vybraného hotelu, jeho stávající situace a také analýza konkurence. Pro zpracování analýz byly využity analytické metody zpracované v teoretické části, což byly SWOT analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, marketingových mix a rozhovor. Výsledek analytické části poukázal na chybějící nabídku balíčků, která by zvýšila konkurenceschopnost vybraného hotelu, proto byla druhá polovina praktické části věnována tvorbě tří balíčků. Pro jednotlivé balíčky byly také navrhnuty ceny a struktura dle aktuální nabídky konkurence. Tyto balíčky byly podrobeny nákladové, rizikové a časové analýze. V závěru byla celá práce shrnuta a navržena doporučení pro hotel.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44775
Date: 2018-12-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Grade for thesis and defense: D 52115


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pituchová_2019_dp.pdf 2.674Mb PDF View/Open None
pituchová_2019_op.docx 31.78Kb Unknown View/Open None
pituchová_2019_vp.docx 30.81Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account