Projekt online marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Kroupová, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44792
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na online marketingovou komunikace a její využití při komunikaci na sociálních sítích a webových stránkách vybrané společnosti. Cílem práce je sestavení takové strategie, která docílí zlepšení marketingové komunikace společnosti. Dalším dílčím cílem je zvýšení povědomí o značce, získání stálých zákazníků a vybudování fanouškovské základny na profilech společnosti. V rámci praktické části projektu byla použita komparační analýza, analýza současného stavu marketingové komunikace a analýza SWOT. Projektová část poté na základě zjištěných výsledků podává jednotlivé návrhy a doporučení ke zlepšení online komunikace vybrané společnost. Na závěr je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
116 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Online marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Sociální média
|
cs |
dc.subject |
Online Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Digital Marketing
|
en |
dc.subject |
Internet Marketing
|
en |
dc.subject |
Social Networsk
|
en |
dc.subject |
Social Medias
|
en |
dc.title |
Projekt online marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Project of Online Marketing Communication Oriented on Social Media in Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2019-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on online marketing communication and its use in communication on social media and websites of the selected company. The main aim is to create a strategy that will improve the company´s marketing communication. Another partial aim is to increase an awareness of the brand, attract new regular customers and build a fan base on company profiles afterward. In the practical part of the project, a comparative analysis, an analysis of the current state of the marketing communication and the SWOT analysis were used. Based on the findings, the practical part of the project submits possible individual suggestions and recommendations for improving the online communication of the selected company. Finally yet importantly, the project is subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52150
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account