Online marketingová komunikace nově vznikajícího e-shopu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online marketingová komunikace nově vznikajícího e-shopu

Show full item record

No preview available
Title: Online marketingová komunikace nově vznikajícího e-shopu
Author: Palátová, Michaela
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Cílem této diplomové práce je vytvoření online marketingové komunikace pro nově vzni-kající e-shop. V rámci řešení jsou nejprve objasněny teoretické poznatky z oblasti online marketingu a online marketingové komunikace, které vytváří základ pro tvorbu praktické části diplomové práce. Praktická část se zabývá představením e-shopu a zpracováním ana-lýz. V souvislosti s e-shopem jsou zpracovány analýzy zákazníků a rychlosti webových stránek. Dále je provedena analýza konkurence, průzkum zkušeností potenciálních zákaz-níků s nakupováním online a je zpracována SWOT analýza. Následně je, na základě zjištěných poznatků, vytvořen projekt online marketingové komunikace, který je na závěr podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44817
Date: 2018-12-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 52182


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
palátová_2019_dp.pdf 4.727Mb PDF View/Open None
palátová_2019_op.docx 24.06Kb Unknown View/Open None
palátová_2019_vp.docx 24.22Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account