Online marketingová komunikace nově vznikajícího e-shopu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Online marketingová komunikace nově vznikajícího e-shopu |
Author: |
Palátová, Michaela
|
Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je vytvoření online marketingové komunikace pro nově vzni-kající e-shop. V rámci řešení jsou nejprve objasněny teoretické poznatky z oblasti online marketingu a online marketingové komunikace, které vytváří základ pro tvorbu praktické části diplomové práce. Praktická část se zabývá představením e-shopu a zpracováním ana-lýz. V souvislosti s e-shopem jsou zpracovány analýzy zákazníků a rychlosti webových stránek. Dále je provedena analýza konkurence, průzkum zkušeností potenciálních zákaz-níků s nakupováním online a je zpracována SWOT analýza. Následně je, na základě zjištěných poznatků, vytvořen projekt online marketingové komunikace, který je na závěr podroben nákladové, rizikové a časové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44817
|
Date:
|
2018-12-14 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
52182
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account