Online marketingová komunikace nově vznikajícího e-shopu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online marketingová komunikace nově vznikajícího e-shopu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Palátová, Michaela
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:00Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:00Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44817
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvoření online marketingové komunikace pro nově vzni-kající e-shop. V rámci řešení jsou nejprve objasněny teoretické poznatky z oblasti online marketingu a online marketingové komunikace, které vytváří základ pro tvorbu praktické části diplomové práce. Praktická část se zabývá představením e-shopu a zpracováním ana-lýz. V souvislosti s e-shopem jsou zpracovány analýzy zákazníků a rychlosti webových stránek. Dále je provedena analýza konkurence, průzkum zkušeností potenciálních zákaz-níků s nakupováním online a je zpracována SWOT analýza. Následně je, na základě zjištěných poznatků, vytvořen projekt online marketingové komunikace, který je na závěr podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
dc.format 100 s. (20 900 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-shop cs
dc.subject influenceři cs
dc.subject online marketingová komunikace cs
dc.subject SEM cs
dc.subject SEO cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject e-shop en
dc.subject influencers en
dc.subject online marketing communication en
dc.subject SEM en
dc.subject SEO en
dc.subject social networks en
dc.subject website en
dc.title Online marketingová komunikace nově vznikajícího e-shopu
dc.title.alternative Online Marketing Communication of an E-shop Start-up
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tomancová, Lucie
dc.date.accepted 2019-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create online marketing communication for emerging e-shop. First of all, as a part of the research, the theoretical knowledge of online marketing and online marketing communication has been clarified. The practical part deals with an introduction of e-shop and processing of analyses. In connection with the e-shop, the analysis of customers and the speed of the website have been processed. Furthermore, a competition analysis, a survey of potential customers' experience with online shopping and a SWOT analysis have been performed. Subsequently, based on the findings, an online marketing communication project was created, which was finally subjected to cost, risk and time analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52182
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
palátová_2019_dp.pdf 4.727Mb PDF View/Open None
palátová_2019_op.docx 24.06Kb Unknown View/Open None
palátová_2019_vp.docx 24.22Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account