dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Palátová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:00Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:00Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44817
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvoření online marketingové komunikace pro nově vzni-kající e-shop. V rámci řešení jsou nejprve objasněny teoretické poznatky z oblasti online marketingu a online marketingové komunikace, které vytváří základ pro tvorbu praktické části diplomové práce. Praktická část se zabývá představením e-shopu a zpracováním ana-lýz. V souvislosti s e-shopem jsou zpracovány analýzy zákazníků a rychlosti webových stránek. Dále je provedena analýza konkurence, průzkum zkušeností potenciálních zákaz-níků s nakupováním online a je zpracována SWOT analýza. Následně je, na základě zjištěných poznatků, vytvořen projekt online marketingové komunikace, který je na závěr podroben nákladové, rizikové a časové analýze. |
|
dc.format |
100 s. (20 900 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
influenceři
|
cs |
dc.subject |
online marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SEM
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
influencers
|
en |
dc.subject |
online marketing communication
|
en |
dc.subject |
SEM
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.title |
Online marketingová komunikace nově vznikajícího e-shopu |
|
dc.title.alternative |
Online Marketing Communication of an E-shop Start-up |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomancová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2019-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create online marketing communication for emerging e-shop. First of all, as a part of the research, the theoretical knowledge of online marketing and online marketing communication has been clarified. The practical part deals with an introduction of e-shop and processing of analyses. In connection with the e-shop, the analysis of customers and the speed of the website have been processed. Furthermore, a competition analysis, a survey of potential customers' experience with online shopping and a SWOT analysis have been performed. Subsequently, based on the findings, an online marketing communication project was created, which was finally subjected to cost, risk and time analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52182
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|