Projekt vytvoření marketingové komunikace nově založeného e-shopu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vytvoření marketingové komunikace nově založeného e-shopu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt vytvoření marketingové komunikace nově založeného e-shopu
Author: Vysloužil, Denis
Advisor: Haltofová, Barbora
Abstract: Diplomová práce se zabývá zpracováním návrhu marketingové komunikace pro nově za-ložený e-shop, který se zabývá prodejem dronů. Práce se skládá z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část diplomové práce se věnuje literární rešerši zaměřenou na oblast e-commerce, na oblast marketingové komunikace v e-commerce a její nástroje. Analytická část představuje e-shop, rozebírá jeho současný stav a prostřednictvím PEST analýzy zkoumá vnější faktory, jež ho ovlivňují. Dále představuje konkurenční prostředí prostřednictvím srovnávací analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Výsledky všech analýz jsou shrnuty do SWOT analýzy. Poté je na základě všech výsledků vypracován projekt, jehož cílem je nejen vytvořit povědomí o nově založeném e-shopu, ale i oslovit potencionální zákazníky. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizi-kové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44823
Date: 2018-12-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 52191


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vysloužil_2019_dp.pdf 5.720Mb PDF View/Open None
vysloužil_2019_op.docx 24.68Kb Unknown View/Open None
vysloužil_2019_vp.pdf 256.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account