Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných eventů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných eventů

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných eventů
Author: Bobálová, Monika
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných eventů. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. Teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na komunikační mix, marketingovou komunikaci eventů a dále jsou rozebrány situační analýzy. V úvodu analytické části jsou představeny konkrétní eventy. Následuje analýza současné marketingové komunikace eventů, které jsou dále podrobeny situační analýze 5C, diferenční analýze a SWOT analýze. Na základě zjištěných informací je vytvořen projekt na efektivnější marketingovou komunikaci eventů, který je v závěru práce podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44835
Date: 2018-12-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 52208


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bobálová_2019_dp.pdf 4.864Mb PDF View/Open None
bobálová_2019_op.docx 24.54Kb Unknown View/Open None
bobálová_2019_vp.docx 23.98Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account