Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných eventů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Bobálová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:01Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:01Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44835
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných eventů. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. Teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na komunikační mix, marketingovou komunikaci eventů a dále jsou rozebrány situační analýzy. V úvodu analytické části jsou představeny konkrétní eventy. Následuje analýza současné marketingové komunikace eventů, které jsou dále podrobeny situační analýze 5C, diferenční analýze a SWOT analýze. Na základě zjištěných informací je vytvořen projekt na efektivnější marketingovou komunikaci eventů, který je v závěru práce podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
101 s. (153 574 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
situační analýza 5C
|
cs |
dc.subject |
diferenční analýza
|
cs |
dc.subject |
gap analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing comunication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
situational analysis 5C
|
en |
dc.subject |
differential analysis
|
en |
dc.subject |
gap analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných eventů |
|
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Communication Improvement for Selected Events |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomancová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this thesis is creating a marketing communication of chosen events improvement project. The thesis is split to theoretical, analytical and project part. The theoretical part deals with findings from field of marketing communication with focus on communication mix, event's marketing communication and situational analysis are also included. Specific events are introduced in the introduction of the analytical part. After this follows analysis of contemporary marketing communication of events, which are then subjected to situation analysis 5C, differential analysis and SWOT analysis. A project for more effective marketing communication of events is made using found information. In the end of the thesis it is subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52208
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account