Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných eventů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných eventů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Bobálová, Monika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:01Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:01Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44835
dc.description.abstract Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných eventů. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. Teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na komunikační mix, marketingovou komunikaci eventů a dále jsou rozebrány situační analýzy. V úvodu analytické části jsou představeny konkrétní eventy. Následuje analýza současné marketingové komunikace eventů, které jsou dále podrobeny situační analýze 5C, diferenční analýze a SWOT analýze. Na základě zjištěných informací je vytvořen projekt na efektivnější marketingovou komunikaci eventů, který je v závěru práce podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 101 s. (153 574 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject event cs
dc.subject situační analýza 5C cs
dc.subject diferenční analýza cs
dc.subject gap analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing comunication en
dc.subject communication mix en
dc.subject event en
dc.subject situational analysis 5C en
dc.subject differential analysis en
dc.subject gap analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných eventů
dc.title.alternative The Project of Marketing Communication Improvement for Selected Events
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tomancová, Lucie
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The main goal of this thesis is creating a marketing communication of chosen events improvement project. The thesis is split to theoretical, analytical and project part. The theoretical part deals with findings from field of marketing communication with focus on communication mix, event's marketing communication and situational analysis are also included. Specific events are introduced in the introduction of the analytical part. After this follows analysis of contemporary marketing communication of events, which are then subjected to situation analysis 5C, differential analysis and SWOT analysis. A project for more effective marketing communication of events is made using found information. In the end of the thesis it is subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52208
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
bobálová_2019_dp.pdf 4.864Mb PDF View/Open None
bobálová_2019_op.docx 24.54Kb Unknown View/Open None
bobálová_2019_vp.docx 23.98Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account