Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Hajdová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:01Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:01Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44839
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc. Jejím hlavním cílem byla propagace a následné zvýšení povědomí o tanečním klubu u veřejnosti a potenciálních tanečníků. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp. V rámci této části práce bylo využito kvalitativního výzkumu pomocí polostandardizovaných interview, kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také vybraných situačních marketingových analýz. Získané výsledky z analýz sloužily jako východiska pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp. Navržený projekt byl dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
131 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
taneční klub
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
Dance Club
|
en |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.subject |
Project
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication Tools
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc |
|
dc.title.alternative |
The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in Dance Club Olymp Olomouc |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janíček, Milan |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of the Master´s thesis is to improve the marketing communication of the Dance Club Olymp Olomouc in order to promote the dance club and increase of aware-ness of the dance club among the public and potential dancers. The thesis was composed of a theoretical and a practical part. The theoretical part is aimed at the research of marketing communication strategies and serves as the basis for the practical part dealing with the analysis of the contemporary marketing communication of the Dance Club Olymp Olomouc. To get the highest quality information several means were used, including a qualitative half-standardized interviews, a quantitative method research of a questionnaire survey, and chosen situational marketing analyses. The results from analyses were used for proposal of the project. The most important, final part of the thesis suggests the strategies to improve the marketing communication of the Dance Club Olymp Olomouc. The strategies underwent time, expense and risk analyses. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52212
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account