Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Hajdová, Lucie
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:01Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:01Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44839
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc. Jejím hlavním cílem byla propagace a následné zvýšení povědomí o tanečním klubu u veřejnosti a potenciálních tanečníků. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp. V rámci této části práce bylo využito kvalitativního výzkumu pomocí polostandardizovaných interview, kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také vybraných situačních marketingových analýz. Získané výsledky z analýz sloužily jako východiska pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp. Navržený projekt byl dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 131 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject taneční klub cs
dc.subject analýza cs
dc.subject projekt cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject Dance Club en
dc.subject Analysis en
dc.subject Project en
dc.subject Marketing Communication Tools en
dc.title Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc
dc.title.alternative The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in Dance Club Olymp Olomouc
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Janíček, Milan
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The main aim of the Master´s thesis is to improve the marketing communication of the Dance Club Olymp Olomouc in order to promote the dance club and increase of aware-ness of the dance club among the public and potential dancers. The thesis was composed of a theoretical and a practical part. The theoretical part is aimed at the research of marketing communication strategies and serves as the basis for the practical part dealing with the analysis of the contemporary marketing communication of the Dance Club Olymp Olomouc. To get the highest quality information several means were used, including a qualitative half-standardized interviews, a quantitative method research of a questionnaire survey, and chosen situational marketing analyses. The results from analyses were used for proposal of the project. The most important, final part of the thesis suggests the strategies to improve the marketing communication of the Dance Club Olymp Olomouc. The strategies underwent time, expense and risk analyses.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52212
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
hajdová_2019_dp.pdf 4.621Mb PDF View/Open None
hajdová_2019_op.docx 26.75Kb Unknown View/Open None
hajdová_2019_vp.docx 29.63Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account