Analýza marketingového řízení vybraného minipivovaru
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového řízení vybraného minipivovaru |
Author: |
Škorňa, Michael
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového řízení ve vybraném minipivovaru s cílem navrhnout případná zlepšení. V teoretické části je zpracován vývoj pivovarnictví, výroba piva a literární rešerše na marketingové analýzy. Praktická část obsahuje představení společnosti Polivar, marketingový mix, SWOT analýzu, Porterův model pěti sil, PESTEL analýzu a marketingový průzkum, ze kterého v závěrečné části vyplývají doporučení na zlepšení minipivovaru. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45178
|
Date:
|
2019-01-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
52692
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account