Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road |
Author: |
Kašparová, Jana
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové komunikace hudebního festivalu On the Road. Teoretická část práce věnuje pozornost vytvoření potřebného teoretického základu se zaměřením na oblast hudby a hudebních festivalů, současně rovněž na oblast kultury v rámci neziskového sektoru a následně se podrobněji zabývá teorií marketingu a způsoby financování kulturních akcí. Praktická část práce se věnuje popisu hudebního festivalu On the Road. Následně je proveden a vyhodnocen výzkum, díky kterému jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Závěr práce poskytuje doporučení festivalu, jakou formu komunikace nejlépe využít ke své cílové skupině. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45486
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
53156
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account