Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road
Author: Kašparová, Jana
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové komunikace hudebního festivalu On the Road. Teoretická část práce věnuje pozornost vytvoření potřebného teoretického základu se zaměřením na oblast hudby a hudebních festivalů, současně rovněž na oblast kultury v rámci neziskového sektoru a následně se podrobněji zabývá teorií marketingu a způsoby financování kulturních akcí. Praktická část práce se věnuje popisu hudebního festivalu On the Road. Následně je proveden a vyhodnocen výzkum, díky kterému jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Závěr práce poskytuje doporučení festivalu, jakou formu komunikace nejlépe využít ke své cílové skupině.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45486
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 53156


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kašparová_2019_dp.zip 1.170Mb application/zip View/Open None
kašparová_2019_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
kašparová_2019_vp.doc 201.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account