Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Kašparová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:29Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:29Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45486
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové komunikace hudebního festivalu On the Road. Teoretická část práce věnuje pozornost vytvoření potřebného teoretického základu se zaměřením na oblast hudby a hudebních festivalů, současně rovněž na oblast kultury v rámci neziskového sektoru a následně se podrobněji zabývá teorií marketingu a způsoby financování kulturních akcí. Praktická část práce se věnuje popisu hudebního festivalu On the Road. Následně je proveden a vyhodnocen výzkum, díky kterému jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Závěr práce poskytuje doporučení festivalu, jakou formu komunikace nejlépe využít ke své cílové skupině. |
|
dc.format |
67 s. (93 990 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hudba
|
cs |
dc.subject |
hudební festival
|
cs |
dc.subject |
On the Road
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
music
|
en |
dc.subject |
music festival
|
en |
dc.subject |
On the Road
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
sponzoring
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications of Music festival On the Road |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on marketing communications of the music festival On the Road. The theoretical part of the thesis pays attention to the creation of necessary theoreti-cal background with a focus on music field and music festivals, to the field of culture with-in the non-profit sector and also to the theory of marketing and ways of financing cultural events. The practical part is devoted to the description of the music festival On the Road. Subsequently, research is conducted and evaluated to answer research questions. The con-clusion of the work provides a recommendation to the festival on how to communicate with its target group. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53156
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account