Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Kašparová, Jana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:29Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:29Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45486
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové komunikace hudebního festivalu On the Road. Teoretická část práce věnuje pozornost vytvoření potřebného teoretického základu se zaměřením na oblast hudby a hudebních festivalů, současně rovněž na oblast kultury v rámci neziskového sektoru a následně se podrobněji zabývá teorií marketingu a způsoby financování kulturních akcí. Praktická část práce se věnuje popisu hudebního festivalu On the Road. Následně je proveden a vyhodnocen výzkum, díky kterému jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Závěr práce poskytuje doporučení festivalu, jakou formu komunikace nejlépe využít ke své cílové skupině.
dc.format 67 s. (93 990 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hudba cs
dc.subject hudební festival cs
dc.subject On the Road cs
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject music en
dc.subject music festival en
dc.subject On the Road en
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject sponzoring en
dc.title Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road
dc.title.alternative Marketing Communications of Music festival On the Road
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on marketing communications of the music festival On the Road. The theoretical part of the thesis pays attention to the creation of necessary theoreti-cal background with a focus on music field and music festivals, to the field of culture with-in the non-profit sector and also to the theory of marketing and ways of financing cultural events. The practical part is devoted to the description of the music festival On the Road. Subsequently, research is conducted and evaluated to answer research questions. The con-clusion of the work provides a recommendation to the festival on how to communicate with its target group.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53156
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
kašparová_2019_dp.zip 1.170Mb application/zip View/Open None
kašparová_2019_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
kašparová_2019_vp.doc 201.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account