Mystery shopping jako účinná forma komunikace se zákazníkem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mystery shopping jako účinná forma komunikace se zákazníkem

Show full item record

No preview available
Title: Mystery shopping jako účinná forma komunikace se zákazníkem
Author: Lysáková, Jiřina
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Bakalářská práce se věnuje tématu mystery shoppingu jakožto účinné formě komunikace se zákazníkem. Teoretická část popisuje definici a účel mystery shoppingu. Dále se věnuje jeho klíčovým vlastnostem, podmínkám kladeným na jejich práci a zpětnou vazbu. Praktická část se zabývá povědomím dané cílové skupiny spotřebitelů o mystery shoppingu a jejich zájmem o vykonávání této činnosti. Bakalářská práce je uzavřena zodpovězením výzkumných otázek, shrnutím šetření a navržených doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45601
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53315


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
lysáková_2019_dp.pdf 2.902Mb PDF View/Open None
lysáková_2019_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
lysáková_2019_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account