Mystery shopping jako účinná forma komunikace se zákazníkem
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Lysáková, Jiřina
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:33Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:33Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45601
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje tématu mystery shoppingu jakožto účinné formě komunikace se zákazníkem. Teoretická část popisuje definici a účel mystery shoppingu. Dále se věnuje jeho klíčovým vlastnostem, podmínkám kladeným na jejich práci a zpětnou vazbu. Praktická část se zabývá povědomím dané cílové skupiny spotřebitelů o mystery shoppingu a jejich zájmem o vykonávání této činnosti. Bakalářská práce je uzavřena zodpovězením výzkumných otázek, shrnutím šetření a navržených doporučení. |
|
dc.format |
68 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
povědomí
|
cs |
dc.subject |
zájem o mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
en |
dc.subject |
awareness
|
en |
dc.subject |
interest of mystery shopping
|
en |
dc.title |
Mystery shopping jako účinná forma komunikace se zákazníkem |
|
dc.title.alternative |
Mystery Shopping as an Effective Form of Communication with a Customer |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rygl, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the topic of mystery shopping as an effective form of communication with the customer. The theoretical part describes the definition and purpose of mystery shopping. It also deals with its key futures, the conditions of its work andd its feedback. The practical part deals with the awareness of the target group of consumers about mystery shopping and their interest in doing this aktivity. The bachelor is concluded by answering research questions, summaries of the survey and suggested recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53315
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account