Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y |
Author: |
Janovská, Kateřina
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Diplomová práce na téma Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y se dělí na tři hlavní části. V takzvané teoretické části jsou vymezeny pojmy jako marketingová komunikace, sociální marketing, sociální reklama, společenská zodpovědnost firem, generace X a Y. Text se také zabývá problematikou odpadu nebo konceptem Zero Waste. V metodice práce jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky, které jsou následně zodpovězeny v praktické části práce na základě provedeného kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Projektová část následně navrhuje komunikační kampaň řešící problémy vyplývající z výzkumu. Strategie obsahuje návrh kampaně včetně rizikové, časové a nákladové analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45655
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
53381
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account