Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y
Author: Janovská, Kateřina
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Diplomová práce na téma Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y se dělí na tři hlavní části. V takzvané teoretické části jsou vymezeny pojmy jako marketingová komunikace, sociální marketing, sociální reklama, společenská zodpovědnost firem, generace X a Y. Text se také zabývá problematikou odpadu nebo konceptem Zero Waste. V metodice práce jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky, které jsou následně zodpovězeny v praktické části práce na základě provedeného kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Projektová část následně navrhuje komunikační kampaň řešící problémy vyplývající z výzkumu. Strategie obsahuje návrh kampaně včetně rizikové, časové a nákladové analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45655
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53381


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
janovská_2019_dp.pdf 3.983Mb PDF View/Open None
janovská_2019_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
janovská_2019_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account