dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Janovská, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45655
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y se dělí na tři hlavní části. V takzvané teoretické části jsou vymezeny pojmy jako marketingová komunikace, sociální marketing, sociální reklama, společenská zodpovědnost firem, generace X a Y. Text se také zabývá problematikou odpadu nebo konceptem Zero Waste. V metodice práce jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky, které jsou následně zodpovězeny v praktické části práce na základě provedeného kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Projektová část následně navrhuje komunikační kampaň řešící problémy vyplývající z výzkumu. Strategie obsahuje návrh kampaně včetně rizikové, časové a nákladové analýzy. |
|
dc.format |
93 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Bezobalové prodejny
|
cs |
dc.subject |
generace X
|
cs |
dc.subject |
generace Y
|
cs |
dc.subject |
nulový odpad
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
Corporate Social Responsibility
|
en |
dc.subject |
Social Marketing
|
en |
dc.subject |
Sustainability
|
en |
dc.subject |
Generation X
|
en |
dc.subject |
Generation Z
|
en |
dc.subject |
Zero Waste
|
en |
dc.subject |
Zero Waste Shops
|
en |
dc.title |
Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y |
|
dc.title.alternative |
The X and Y Generations' Perception of the Concept of Zero Waste Shops |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis is concerned with the issue of The X and Y Generations' Perception of the Concept of Zero Waste Shops. The text itself is divided into three main sections. In so called theoretical part the concept of marketing communications, social marketing, social advertising, corporate social responsibility and generation X and Y is defined. The text also addresses the plastic pollution and the Zero Waste concept. In the research part, methodology goals and research questions are established. Those questions are then answered based on the qualitative and quantitative research. In the project part the communication campaign is designed following the research conclusions. The strategy contains the campaign proposal as well as time and cost analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53381
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|