Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Janovská, Kateřina
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45655
dc.description.abstract Diplomová práce na téma Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y se dělí na tři hlavní části. V takzvané teoretické části jsou vymezeny pojmy jako marketingová komunikace, sociální marketing, sociální reklama, společenská zodpovědnost firem, generace X a Y. Text se také zabývá problematikou odpadu nebo konceptem Zero Waste. V metodice práce jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky, které jsou následně zodpovězeny v praktické části práce na základě provedeného kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Projektová část následně navrhuje komunikační kampaň řešící problémy vyplývající z výzkumu. Strategie obsahuje návrh kampaně včetně rizikové, časové a nákladové analýzy.
dc.format 93 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Bezobalové prodejny cs
dc.subject generace X cs
dc.subject generace Y cs
dc.subject nulový odpad cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject Corporate Social Responsibility en
dc.subject Social Marketing en
dc.subject Sustainability en
dc.subject Generation X en
dc.subject Generation Z en
dc.subject Zero Waste en
dc.subject Zero Waste Shops en
dc.title Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y
dc.title.alternative The X and Y Generations' Perception of the Concept of Zero Waste Shops
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The master thesis is concerned with the issue of The X and Y Generations' Perception of the Concept of Zero Waste Shops. The text itself is divided into three main sections. In so called theoretical part the concept of marketing communications, social marketing, social advertising, corporate social responsibility and generation X and Y is defined. The text also addresses the plastic pollution and the Zero Waste concept. In the research part, methodology goals and research questions are established. Those questions are then answered based on the qualitative and quantitative research. In the project part the communication campaign is designed following the research conclusions. The strategy contains the campaign proposal as well as time and cost analysis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53381
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
janovská_2019_dp.pdf 3.983Mb PDF View/Open None
janovská_2019_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
janovská_2019_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account