Event marketing vybraného obchodního centra
Show full item record
No preview available
Title:
|
Event marketing vybraného obchodního centra |
Author: |
Kameníková, Nikola
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Diplomová práce pojednává o event marketingu a jeho souvislostech s fungováním obchodního centra. Obsahem teoretické části je přiblížení pojmu event marketingu a jeho vztahu k obchodním centrům, terminologický vhled do problematiky současně s vymeze-ním metod a cílů práce. Praktická část se věnuje popisu obchodního centra XY se zaměře-ním na popis eventových aktivit centra současně v kontrastu s jeho konkurenty. Na základě dotazníkového šetření byl v třetí části diplomové práce zpracován celoroční plán aktivit pořádaných OC XY, při němž byl důraz kladen na jeden vybraný event, který byl pro reálnost a konkrétnost práce dopodrobna zpracován. Závěr práce završují možnosti a limity spojené s předloženým projektem a plánem aktivit OC XY na rok 2020. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45659
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
53385
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account