Event marketing vybraného obchodního centra
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Kameníková, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45659
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o event marketingu a jeho souvislostech s fungováním obchodního centra. Obsahem teoretické části je přiblížení pojmu event marketingu a jeho vztahu k obchodním centrům, terminologický vhled do problematiky současně s vymeze-ním metod a cílů práce. Praktická část se věnuje popisu obchodního centra XY se zaměře-ním na popis eventových aktivit centra současně v kontrastu s jeho konkurenty. Na základě dotazníkového šetření byl v třetí části diplomové práce zpracován celoroční plán aktivit pořádaných OC XY, při němž byl důraz kladen na jeden vybraný event, který byl pro reálnost a konkrétnost práce dopodrobna zpracován. Závěr práce završují možnosti a limity spojené s předloženým projektem a plánem aktivit OC XY na rok 2020. |
|
dc.format |
119 s. (156 380 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
obchodní centrum
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
shopping centre
|
en |
dc.subject |
emotion
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Event marketing vybraného obchodního centra |
|
dc.title.alternative |
Event Marketing of a Selected Shopping Centre |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to explain the problematics of an event marketing and its connection with shopping centres. First part of the thesis is devoted to the term of the event marketing and its relationship to shopping centres. It is also devoted to the practical terminology and at the same time it states methods and goals of the thesis. Practical part focuses on a describtion of the shopping centre XY and its event activities in comparison with its competitors. One year event activity plan was based on the datas collected from the questionnaire. One specific event was precisely described for the purpose of a concreteness and factuality. The last part is connected to the possibilities and limits of the event plan for the shopping centre XY 2020. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53385
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account