dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Ondrová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45728
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem diplomové práce je v teoretické části rešerše literatury pojednávající o edukaci a emocích jako doplnění marketingového mixu s důrazem na implementaci do muzeí. Pozor-nost je věnována i aroma marketingu, jako velmi důležitém vlivu na zákazníko-vy/návštěvníkovy emoce. Praktická část této práce obsahuje situační analýzu muzea obce Košíky z hlediska a marketingového i komunikačního mixu, kvantitativní a kvalitativní vý-zkumy spokojenosti návštěvníků muzea obce Košíky s edukační činností - pořádanými kurzy kváskového vaření a pečení. Projektová část obsahuje návrhy řešení na zlepšení v oblastech, které respondenti označili za problematické - komunikace s koncovým zákazní-kem/návštěvníkem objektu, nebo vyšly z návrhové části jako potřebné k e zlepšení (výuko-vé materiály, aby bylo dosaženo vyšší míry zájmu a vyšší úrovně komunikace, díky které může muzeum vytvářet interaktivnější, kvalitnější a zajímavější programy s nejvyšším mož-ným zásahem cílové skupiny. |
|
dc.format |
93 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Aroma marketing
|
cs |
dc.subject |
artefakt
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
chléb
|
cs |
dc.subject |
historie
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
kvásek
|
cs |
dc.subject |
komunikační kanály
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
muzeum
|
cs |
dc.subject |
pec
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
vzdělání
|
cs |
dc.subject |
Advertisment
|
en |
dc.subject |
aroma marketing
|
en |
dc.subject |
bread
|
en |
dc.subject |
communication channels
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
his-tory
|
en |
dc.subject |
leaven
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
museum
|
en |
dc.subject |
oven
|
en |
dc.subject |
promotional mix
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.title |
Marketing a propagace muzea obce Košíky |
|
dc.title.alternative |
Marketing and Promotion of the Local Museum in Košíky |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2019-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theory section of this thesis focuses on background research of chosen literature about education and emotions, as supplementation of a marketing mix, with emphasis on imple-mentation into museums. Attention is also paid to aroma marketing, as a very influential factor of visitor/customer emotions. Practical research deals with Situation analysis of the museum of the village Košíky, in terms of Marketing Mix, Promotional Mix, Qualitative and Quantitative Research of customers satisfaction, during educational activity - Sourdough baking and cooking courses - In the museum of the village Košíky. Thesis pro-ject focuses on improvement suggestions in areas, which respondents of research marked as problematic - communication with customers/visitors of object, or in areas, which were suggested as essential to improvement (Namely educational resources, which are crucial to achieve a higher rate of interest and higher level of communication, and through which the Museum is able to create programmes that are more interactive, interesting and with higher quality. These programmes should have been most accurately aimed at the certain target group). |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53490
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2019-04-17 |
|