Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Baumrukrová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:34Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:34Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46695
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je předložit návrh implementace strategie relationship marketingu do společnosti Suzuki Česká republika prostřednictvím několika inovativních řešení, skrze které se zvýší loajalita zákazníků k vybrané značce. V první, teoretické části, se zaobírá rozdíly a vymezení dvou odlišných pohledů na marketing, a to marketing tradiční a vztahový neboli relationship marketing. Praktická část aplikuje zjištěné poznatky na konkrétní vybranou firmu a analyzuje potenciální úspěšnost strategie. Vyhodnocení probíhalo na základě analýz mikro a makro prostředí dané firmy a konzultací s vedoucím pracovníkem marketingového agentury a gene-rálním ředitelem Suzuki Česká republika. Na základě těchto poznatků a analýz je vyhotoven návrh projektu na zavedení strategie relationship marketingu do dané firmy. Plán obsahuje akční plány, které jsou metodickým vodítkem pro implementaci CRM sytému a věrnostního programu. Návrh je vyhotoven včetně nákladové, rizikové a časové analýzy projektu. |
|
dc.format |
122 s. (228 758) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
relační marketing
|
cs |
dc.subject |
relationship marketing
|
cs |
dc.subject |
vztahový marketing
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
dc.subject |
zákaznická loajalita
|
cs |
dc.subject |
retence zákazníků
|
cs |
dc.subject |
věrný zákazník
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
tradiční marketing
|
cs |
dc.subject |
relationship marketing
|
en |
dc.subject |
marketing analyse
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
Customer Relationship Market-ing
|
en |
dc.subject |
Customer retention
|
en |
dc.subject |
loyal customer
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
traditional marketing
|
en |
dc.title |
Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika |
|
dc.title.alternative |
The Implementation of Relationship Marketing in Suzuki Czech Republic Corporation |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2021-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
Presented diploma thesis in the first theoretical part deals with the differences and definitions of two different views on marketing, so called traditional and relationship marketing. The practical part applies the found knowledge to the selected company and analyses the potential success of the strategy. The evaluation was performed based on analyses of the company's micro and macro environment and consultations with the head of the marketing agency and the CEO of Suzuki Czech Republic. Based on these findings and analyses, a project proposal was designed. The plan contains action plans, which are a methodological guide for the im-plementation of the CRM system and loyalty program to the company. The proposal includes an analysis of the costs, risks, and time analysis of the project (CPM). The aim of this thesis is to present a proposal for the implementation of a relationship marketing strategy in the company through several innovative solutions, which will eventually increase customer loy-alty to the brand. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58653
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account