Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů |
Author: |
Roubalíková, Jana
|
Advisor: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstract:
|
Práce se zabývá vlivem kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů. Využívá přitom poznatků, které definoval izraelský vědec Shalom Schwartz. Základem diplomové práce je vlastní výzkum, jehož cílem je zjištění hodnotových orientací obyvatel České republiky. Z výsledků výzkumu lze určit vhodné reklamní apely, které s dalšími prvky (strategie sdělení, informační obsah, formát reklamy, realizace reklamy) tvoří reklamní kreativní strategii. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4695
|
Date:
|
2007-04-17 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 17.04.2014
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4921
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account