Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů

Show full item record

No preview available
Title: Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů
Author: Roubalíková, Jana
Advisor: Světlík, Jaroslav
Abstract: Práce se zabývá vlivem kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů. Využívá přitom poznatků, které definoval izraelský vědec Shalom Schwartz. Základem diplomové práce je vlastní výzkum, jehož cílem je zjištění hodnotových orientací obyvatel České republiky. Z výsledků výzkumu lze určit vhodné reklamní apely, které s dalšími prvky (strategie sdělení, informační obsah, formát reklamy, realizace reklamy) tvoří reklamní kreativní strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4695
Date: 2007-04-17
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 17.04.2014
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4921


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
roubalíková_2007_dp.pdfBlocked 2.606Mb PDF
roubalíková_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
roubalíková_2007_op.doc 67Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account