Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Světlík, Jaroslav
dc.contributor.author Roubalíková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-16T02:22:25Z
dc.date.available 2014-04-17T23:00:25Z
dc.date.issued 2007-04-17
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4695
dc.description.abstract Práce se zabývá vlivem kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů. Využívá přitom poznatků, které definoval izraelský vědec Shalom Schwartz. Základem diplomové práce je vlastní výzkum, jehož cílem je zjištění hodnotových orientací obyvatel České republiky. Z výsledků výzkumu lze určit vhodné reklamní apely, které s dalšími prvky (strategie sdělení, informační obsah, formát reklamy, realizace reklamy) tvoří reklamní kreativní strategii. cs
dc.format 135 cs
dc.format.extent 2733138 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 17.04.2014
dc.subject Kultura cs
dc.subject Kulturní dimenze cs
dc.subject Kulturní hodnoty cs
dc.subject Kulturní rozdíly cs
dc.subject Reklamní strategie cs
dc.subject Reklamní apel cs
dc.subject Mezinárodní marketing cs
dc.subject Národní kultura cs
dc.subject Culture en
dc.subject Cultural dimension en
dc.subject Cultural values en
dc.subject Cultural differences en
dc.subject Advertising strategy en
dc.subject Advertising appeal en
dc.subject International marketing en
dc.subject National culture en
dc.title Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů cs
dc.title.alternative The influence of the cultural environment of the Czech Republic on the appropriate advertising appeals creation en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2007-06-04
dc.description.abstract-translated The work deals with the influence of the cultural environment of the Czech Republic on appropriate advertising appeals using the mechanisms defined by an Israeli scientist named Shalom Schwartz. The base of the dissertation is a research trying to find out the value orientation of the Czech Republic inhabitants. The results of the research could be used for defining suitable advertising appeals, which in combination with other components (e.g. message strategy, content, advertising format, advertisement realisation) make the creative advertising strategy. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4921
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
roubalíková_2007_dp.pdfBlocked 2.606Mb PDF View/Open
roubalíková_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
roubalíková_2007_op.doc 67Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account