Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)
Show full item record
No preview available
Title:
|
Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG) |
Author: |
Koblížková, Karolína
|
Advisor: |
Stránský, Michal
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá manipulačními technikami v marketingové komunikaci segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG). Pozornost je zaměřena na hledání hranice mezi persvazí a manipulací v marketingové komunikaci prostřednictvím analýz několika reklamních spotů a dalších forem marketingové komunikace. Analýzy jsou prováděny na základě vlastního úsudku, založeném na studiu odborné literatury. Závěry této analýzy jsou ověřovány výzkumem mezi respondenty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47015
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
59213
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account