Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Koblížková, Karolína
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47015
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá manipulačními technikami v marketingové komunikaci segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG). Pozornost je zaměřena na hledání hranice mezi persvazí a manipulací v marketingové komunikaci prostřednictvím analýz několika reklamních spotů a dalších forem marketingové komunikace. Analýzy jsou prováděny na základě vlastního úsudku, založeném na studiu odborné literatury. Závěry této analýzy jsou ověřovány výzkumem mezi respondenty.
dc.format 56 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject manipulace cs
dc.subject persvaze cs
dc.subject reklamní apel cs
dc.subject FMCG cs
dc.subject rychloobrátkové zboží cs
dc.subject manipulátor cs
dc.subject etický marketing cs
dc.subject Etický kodex reklamy cs
dc.subject Rada pro reklamu cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject manipulation en
dc.subject persuasion en
dc.subject advertising appeal en
dc.subject FMCG en
dc.subject fast-moving goods en
dc.subject manipulator en
dc.subject ethical marketing en
dc.subject Code of Ethics in Advertising en
dc.subject Advertising Council en
dc.title Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)
dc.title.alternative Manipulation Techniques in Marketing Communication of the Fast-moving Consumer Goods (FMCG) Market Segment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on manipulation techniques in marketing communication of the fast moving consumer goods segment (FMCG). Attention is on finding the boundary between persuasion and manipulation in marketing communication through the analysis of several commercials and other forms of marketing communication. Analyzes are performed on the basis of one's own judgment (and the background literature study). The conclusions of this analysis is then compared to results from the research among respondents.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59213
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
koblížková_2021_dp.pdf 6.097Mb PDF View/Open None
koblížková_2021_op.doc 165Kb Unknown View/Open None
koblížková_2021_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account