Marketingová komunikace českých pivovarů v době koronakrize

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace českých pivovarů v době koronakrize

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace českých pivovarů v době koronakrize
Author: Brothánek, Tomáš
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci českých pivovarů. Konkrétně se zaměřuje na komunikaci největších českých pivovarů v době pandemie COVID-19. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu, pivovarnictví a pandemie COVID-19. Praktická část je zaměřena na marketingovou komunikaci pivovarů v době koronakrize, analýzu vybraných reklamních spotů a na výzkumné šetření formou polostrukturovaných rozhovorů. V závěru práce se nacházejí doporučení pro zlepšení komunikačních aktivit pivovarů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47034
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 59237


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
brothánek_2021_dp.zip 115.1Mb application/zip View/Open None
brothánek_2021_op.pdf 386.6Kb PDF View/Open None
brothánek_2021_vp.pdf 164.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account