Marketingová komunikace českých pivovarů v době koronakrize

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace českých pivovarů v době koronakrize

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Brothánek, Tomáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47034
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci českých pivovarů. Konkrétně se zaměřuje na komunikaci největších českých pivovarů v době pandemie COVID-19. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu, pivovarnictví a pandemie COVID-19. Praktická část je zaměřena na marketingovou komunikaci pivovarů v době koronakrize, analýzu vybraných reklamních spotů a na výzkumné šetření formou polostrukturovaných rozhovorů. V závěru práce se nacházejí doporučení pro zlepšení komunikačních aktivit pivovarů.
dc.format 69 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject pivo cs
dc.subject pivovarnictví cs
dc.subject pandemie COVID-19 cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Beer en
dc.subject Brewing en
dc.subject COVID-19 Pandemic en
dc.title Marketingová komunikace českých pivovarů v době koronakrize
dc.title.alternative Marketing Communication in the Czech Brewing Industry during Coronavirus Crisis
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor these sis devoted to the marketing communication of Czech breweries. Specifically, it focuses on communicatio of the biggest Czech breweries during COVID-19 pandemic. The theoretical part defines terms related to marketing, marketing mix, marketing communication mix, beer industry and COVID-19 pandemic. The practical part is focused on marketing communication of breweries during coronacrisis, an analysis of selected commercials and the research in form of semi structured interview. In the conclusion, the are some recommendations to improve communication activities of the breweries.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59237
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
brothánek_2021_dp.zip 115.1Mb application/zip View/Open None
brothánek_2021_op.pdf 386.6Kb PDF View/Open None
brothánek_2021_vp.pdf 164.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account