Vliv marketingového vzdělání na vnímání kognitivních zkreslení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv marketingového vzdělání na vnímání kognitivních zkreslení

Show full item record

No preview available
Title: Vliv marketingového vzdělání na vnímání kognitivních zkreslení
Author: Machalka, Jan
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Diplomová práce se věnuje tématu ovlivňování a manipulace ve vztahu k nákupnímu chování. Využívá přitom teoretického rámce šesti principů ovlivňování představených Robertem Cialdinim. V teoretické části je přestavena problematika ovlivňování a změny postojů z pohledu různých oborů a autorů. Praktická část představuje hlavní myšlenku práce a pomocí kvantitativního výzkumu nastavuje směr posední části. Projektová část se opírá o poznatky z teoretické části a výsledku výzkumu. Výstupem je ucelený koncept vzdělávací konference, která má ve Zlíně představit problematiku manipulace a ovlivňování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47118
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 59333


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
machalka_2021_dp.pdf 4.092Mb PDF View/Open None
machalka_2021_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
machalka_2021_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account