Vliv marketingového vzdělání na vnímání kognitivních zkreslení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv marketingového vzdělání na vnímání kognitivních zkreslení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Machalka, Jan
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:51Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:51Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47118
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje tématu ovlivňování a manipulace ve vztahu k nákupnímu chování. Využívá přitom teoretického rámce šesti principů ovlivňování představených Robertem Cialdinim. V teoretické části je přestavena problematika ovlivňování a změny postojů z pohledu různých oborů a autorů. Praktická část představuje hlavní myšlenku práce a pomocí kvantitativního výzkumu nastavuje směr posední části. Projektová část se opírá o poznatky z teoretické části a výsledku výzkumu. Výstupem je ucelený koncept vzdělávací konference, která má ve Zlíně představit problematiku manipulace a ovlivňování.
dc.format 83 s. (111 964 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject ovlivňování cs
dc.subject postoje cs
dc.subject manipulace cs
dc.subject kognitivní zkreslení cs
dc.subject debiasing cs
dc.subject consumer behavior en
dc.subject persuation en
dc.subject attitudes en
dc.subject manipulation en
dc.subject cognitive bias en
dc.subject de-biasing en
dc.title Vliv marketingového vzdělání na vnímání kognitivních zkreslení
dc.title.alternative Effect of Marketing Education on Perception of Cognitive Biases
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis is concerned with the manipulation of people´s purchasing behaviour. It uses the theoretical Framework provided by Robert Cialdini. The theoretical part is concerned with different approaches to the topic of influencing. In the practical part, quantitative research is presented to highlight the keynote of this thesis which is the impact of marketing knowledge on perceiving cognitive bias. The project part presents the comprehensive concept of an educational event in Zlín.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59333
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
machalka_2021_dp.pdf 4.092Mb PDF View/Open None
machalka_2021_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
machalka_2021_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account