Vliv marketingového vzdělání na vnímání kognitivních zkreslení
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Machalka, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:51Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47118
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje tématu ovlivňování a manipulace ve vztahu k nákupnímu chování. Využívá přitom teoretického rámce šesti principů ovlivňování představených Robertem Cialdinim. V teoretické části je přestavena problematika ovlivňování a změny postojů z pohledu různých oborů a autorů. Praktická část představuje hlavní myšlenku práce a pomocí kvantitativního výzkumu nastavuje směr posední části. Projektová část se opírá o poznatky z teoretické části a výsledku výzkumu. Výstupem je ucelený koncept vzdělávací konference, která má ve Zlíně představit problematiku manipulace a ovlivňování. |
|
dc.format |
83 s. (111 964 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
ovlivňování
|
cs |
dc.subject |
postoje
|
cs |
dc.subject |
manipulace
|
cs |
dc.subject |
kognitivní zkreslení
|
cs |
dc.subject |
debiasing
|
cs |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
persuation
|
en |
dc.subject |
attitudes
|
en |
dc.subject |
manipulation
|
en |
dc.subject |
cognitive bias
|
en |
dc.subject |
de-biasing
|
en |
dc.title |
Vliv marketingového vzdělání na vnímání kognitivních zkreslení |
|
dc.title.alternative |
Effect of Marketing Education on Perception of Cognitive Biases |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is concerned with the manipulation of people´s purchasing behaviour. It uses the theoretical Framework provided by Robert Cialdini. The theoretical part is concerned with different approaches to the topic of influencing. In the practical part, quantitative research is presented to highlight the keynote of this thesis which is the impact of marketing knowledge on perceiving cognitive bias. The project part presents the comprehensive concept of an educational event in Zlín. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59333
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account