Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy
Author: Toř, Vítězslav
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a komunikační strategií poskytovatele služeb v oblasti lyžařských a snowboardových škol. Teoretická část práce se věnuje marketingovému mixu, marketingové komunikaci se zaměřením na poskytovatele služeb, tvorbě marketingové strategie a marketingovému výzkumu. Na konci této části práce je popsána také metodika práce, cíle marketingového výzkumu a jsou formulovány výzkumné otázky. Praktická část práce se věnuje charakteristice lyžařské a snowboardové školy 180° snb & ski school, dále je provedena analýza komunikace značky a jejího současného stavu, analýza konkurence, SWOT analýza a marketingový výzkum, včetně zodpovězení výzkumných otázek. V rámci projektové části této diplomové práce je vytvořena komunikační strategie pro značku 180° snb & ski school, včetně timingu, rozpočtu, personální a finanční náročnosti a limitů provedení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47130
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 59348


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
toř_2021_dp.pdf 18.29Mb PDF View/Open None
toř_2021_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
toř_2021_vp.doc 161Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account