Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy |
Author: |
Toř, Vítězslav
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a komunikační strategií poskytovatele služeb v oblasti lyžařských a snowboardových škol. Teoretická část práce se věnuje marketingovému mixu, marketingové komunikaci se zaměřením na poskytovatele služeb, tvorbě marketingové strategie a marketingovému výzkumu. Na konci této části práce je popsána také metodika práce, cíle marketingového výzkumu a jsou formulovány výzkumné otázky. Praktická část práce se věnuje charakteristice lyžařské a snowboardové školy 180° snb & ski school, dále je provedena analýza komunikace značky a jejího současného stavu, analýza konkurence, SWOT analýza a marketingový výzkum, včetně zodpovězení výzkumných otázek. V rámci projektové části této diplomové práce je vytvořena komunikační strategie pro značku 180° snb & ski school, včetně timingu, rozpočtu, personální a finanční náročnosti a limitů provedení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47130
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
59348
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account