Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Toř, Vítězslav
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47130
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a komunikační strategií poskytovatele služeb v oblasti lyžařských a snowboardových škol. Teoretická část práce se věnuje marketingovému mixu, marketingové komunikaci se zaměřením na poskytovatele služeb, tvorbě marketingové strategie a marketingovému výzkumu. Na konci této části práce je popsána také metodika práce, cíle marketingového výzkumu a jsou formulovány výzkumné otázky. Praktická část práce se věnuje charakteristice lyžařské a snowboardové školy 180° snb & ski school, dále je provedena analýza komunikace značky a jejího současného stavu, analýza konkurence, SWOT analýza a marketingový výzkum, včetně zodpovězení výzkumných otázek. V rámci projektové části této diplomové práce je vytvořena komunikační strategie pro značku 180° snb & ski school, včetně timingu, rozpočtu, personální a finanční náročnosti a limitů provedení.
dc.format 118
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject poskytovatel služeb cs
dc.subject lyžařská a snowboardová škola cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing research en
dc.subject service provider en
dc.subject ski and snowboard school en
dc.title Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy
dc.title.alternative Communication Strategy of a Ski and Snowboard School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the marketing communication and communication strategy of a service provider in the field of ski and snowboard schools. The theoretical part of the thesis deals with a marketing mix, marketing communication with a focus on service providers, the creation of a marketing strategy, and a marketing research. At the end of this part of the thesis, there is also described the methodology of the work, the goals of marketing research, and the research questions are formulated. The practical part of this thesis deals with the characteristics of the specific ski and snowboard school 180 ° snb & ski school, and there is also an analysis of brand communication and its current state, competition analysis, SWOT analysis and marketing research, including answering the research questions. Within the project part of this diploma thesis, a communication strategy for the 180 ° snb & ski school brand is created, including timing, budget, personnel and financial demands, and implementation limits.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59348
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
toř_2021_dp.pdf 18.29Mb PDF View/Open None
toř_2021_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
toř_2021_vp.doc 161Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account