dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Toř, Vítězslav
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47130
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a komunikační strategií poskytovatele služeb v oblasti lyžařských a snowboardových škol. Teoretická část práce se věnuje marketingovému mixu, marketingové komunikaci se zaměřením na poskytovatele služeb, tvorbě marketingové strategie a marketingovému výzkumu. Na konci této části práce je popsána také metodika práce, cíle marketingového výzkumu a jsou formulovány výzkumné otázky. Praktická část práce se věnuje charakteristice lyžařské a snowboardové školy 180° snb & ski school, dále je provedena analýza komunikace značky a jejího současného stavu, analýza konkurence, SWOT analýza a marketingový výzkum, včetně zodpovězení výzkumných otázek. V rámci projektové části této diplomové práce je vytvořena komunikační strategie pro značku 180° snb & ski school, včetně timingu, rozpočtu, personální a finanční náročnosti a limitů provedení. |
|
dc.format |
118 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
poskytovatel služeb
|
cs |
dc.subject |
lyžařská a snowboardová škola
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
service provider
|
en |
dc.subject |
ski and snowboard school
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of a Ski and Snowboard School |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the marketing communication and communication strategy of a service provider in the field of ski and snowboard schools. The theoretical part of the thesis deals with a marketing mix, marketing communication with a focus on service providers, the creation of a marketing strategy, and a marketing research. At the end of this part of the thesis, there is also described the methodology of the work, the goals of marketing research, and the research questions are formulated. The practical part of this thesis deals with the characteristics of the specific ski and snowboard school 180 ° snb & ski school, and there is also an analysis of brand communication and its current state, competition analysis, SWOT analysis and marketing research, including answering the research questions. Within the project part of this diploma thesis, a communication strategy for the 180 ° snb & ski school brand is created, including timing, budget, personnel and financial demands, and implementation limits. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59348
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-14 |
|