Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí
Show full item record
No preview available
Title:
|
Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí |
Author: |
Beranová, Zuzana
|
Advisor: |
Stránský, Michal
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá konkrétními etickými aspekty reklamy na alkoholické nápoje. Teoretická část pojednává o podnikatelské etice, reklamě, alkoholických nápojích a regulaci reklamy. Praktická část využívá kvalitativní i kvantitativní metody výzkumu ke zjištění pohledu školních dětí na alkoholické nápoje a reklamu na ně. Projektová část předkládá doporučení, jak zlepšit alkoholovou problematiku v České republice, pomocí zákonných úprav a návrhu sociální kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47141
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
59360
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account