Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Beranová, Zuzana
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47141
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá konkrétními etickými aspekty reklamy na alkoholické nápoje. Teoretická část pojednává o podnikatelské etice, reklamě, alkoholických nápojích a regulaci reklamy. Praktická část využívá kvalitativní i kvantitativní metody výzkumu ke zjištění pohledu školních dětí na alkoholické nápoje a reklamu na ně. Projektová část předkládá doporučení, jak zlepšit alkoholovou problematiku v České republice, pomocí zákonných úprav a návrhu sociální kampaně.
dc.format 76 s. (110 665 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject etika cs
dc.subject reklama cs
dc.subject alkoholické nápoje cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject školní děti cs
dc.subject ethics en
dc.subject advertising en
dc.subject alcoholic beverages en
dc.subject social advertising en
dc.subject school children en
dc.title Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí
dc.title.alternative Ethical Aspects of Alcoholic Beverages Advertising from the Perspective of School Children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with specific ethical aspects of advertising for alcoholic beverages. The theoretical part deals with business ethics, advertising, alcoholic beverages and regulation of advertising. The practical part uses qualitative and quantitative methods to find out the view of school children on alcoholic beverages and advertising on them. The project part proposes recommendations on how to improve alcohol issues in the Czech Republic, through legislation and the design of a social campaign.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59360
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
beranová_2021_dp.zip 21.36Kb application/zip View/Open None
beranová_2021_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
beranová_2021_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account