Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu

Show full item record

No preview available
Title: Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu
Author: Vaňková, Jana
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Diplomová práce si klade za cíl pomocí nástrojů sociálního marketingu zlepšit pohled většinové společnosti na lidi s Downovým syndromem, zvýšit objektivní informovanost o této diagnóze a pomoci těmto lidem se začlenit do běžného ekonomického, vzdělávacího i kulturně společenského života. Na základě teoretického vymezení sociálního marketingu a jeho nástrojů, definování Downova syndromu a sociální inkluze a nastínění současné situace inkluze lidí s Downovým syndromem, byl proveden marketingový výzkum s využitím primárních i sekundárních dat. Teoretická východiska i závěry výzkumné části se staly podkladem pro zpracování komunikační kampaně využívající nástroje sociálního marketingu ke zlepšení inkluze lidí s Downovým syndromem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47176
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59404


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vaňková_2021_dp.pdf 2.799Mb PDF View/Open None
vaňková_2021_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
vaňková_2021_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account