dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Vaňková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:54Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:54Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47176
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce si klade za cíl pomocí nástrojů sociálního marketingu zlepšit pohled většinové společnosti na lidi s Downovým syndromem, zvýšit objektivní informovanost o této diagnóze a pomoci těmto lidem se začlenit do běžného ekonomického, vzdělávacího i kulturně společenského života. Na základě teoretického vymezení sociálního marketingu a jeho nástrojů, definování Downova syndromu a sociální inkluze a nastínění současné situace inkluze lidí s Downovým syndromem, byl proveden marketingový výzkum s využitím primárních i sekundárních dat. Teoretická východiska i závěry výzkumné části se staly podkladem pro zpracování komunikační kampaně využívající nástroje sociálního marketingu ke zlepšení inkluze lidí s Downovým syndromem. |
|
dc.format |
97 s. (176 253 znaků), - 10 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Downův syndrom
|
cs |
dc.subject |
Inkluze
|
cs |
dc.subject |
Integrace
|
cs |
dc.subject |
Marketingová kampaň
|
cs |
dc.subject |
Prenatální diagnostika
|
cs |
dc.subject |
Sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
Down Syndrom
|
en |
dc.subject |
Inclusion
|
en |
dc.subject |
Integration
|
en |
dc.subject |
Marketing Campaign
|
en |
dc.subject |
Prenatal Diagnostic
|
en |
dc.subject |
Social Marketing
|
en |
dc.title |
Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu |
|
dc.title.alternative |
Inclusion of People with Down Syndrome by Means of Social Marketing Tools |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2021-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis aims to improve perception of people with Down syndrome by the the majority of society by means of social marketing tools, enhance objective awareness of this diagnosis and help these people to integrate into common economic, educational, cultural, and social life. Based on the academic definition of social marketing and its tools, the definition of Down syndrome and social inclusion, and outlining the current situation of people with Down syndrome inclusion, marketing research was carried out using the primary and the secondary data. Theoretical basis and conclusions of the research have become the base for elaboration of the communication campaign that uses the social marketing tools to improve the inclusion of people with Down syndrome. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59404
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|