Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Vaňková, Jana
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:54Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:54Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47176
dc.description.abstract Diplomová práce si klade za cíl pomocí nástrojů sociálního marketingu zlepšit pohled většinové společnosti na lidi s Downovým syndromem, zvýšit objektivní informovanost o této diagnóze a pomoci těmto lidem se začlenit do běžného ekonomického, vzdělávacího i kulturně společenského života. Na základě teoretického vymezení sociálního marketingu a jeho nástrojů, definování Downova syndromu a sociální inkluze a nastínění současné situace inkluze lidí s Downovým syndromem, byl proveden marketingový výzkum s využitím primárních i sekundárních dat. Teoretická východiska i závěry výzkumné části se staly podkladem pro zpracování komunikační kampaně využívající nástroje sociálního marketingu ke zlepšení inkluze lidí s Downovým syndromem.
dc.format 97 s. (176 253 znaků), - 10 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Downův syndrom cs
dc.subject Inkluze cs
dc.subject Integrace cs
dc.subject Marketingová kampaň cs
dc.subject Prenatální diagnostika cs
dc.subject Sociální marketing cs
dc.subject Down Syndrom en
dc.subject Inclusion en
dc.subject Integration en
dc.subject Marketing Campaign en
dc.subject Prenatal Diagnostic en
dc.subject Social Marketing en
dc.title Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu
dc.title.alternative Inclusion of People with Down Syndrome by Means of Social Marketing Tools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2021-05-27
dc.description.abstract-translated This thesis aims to improve perception of people with Down syndrome by the the majority of society by means of social marketing tools, enhance objective awareness of this diagnosis and help these people to integrate into common economic, educational, cultural, and social life. Based on the academic definition of social marketing and its tools, the definition of Down syndrome and social inclusion, and outlining the current situation of people with Down syndrome inclusion, marketing research was carried out using the primary and the secondary data. Theoretical basis and conclusions of the research have become the base for elaboration of the communication campaign that uses the social marketing tools to improve the inclusion of people with Down syndrome.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59404
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
vaňková_2021_dp.pdf 2.799Mb PDF View/Open None
vaňková_2021_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
vaňková_2021_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account