dc.contributor.advisor |
Vydra, Radomír
|
|
dc.contributor.author |
Slováková, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:07Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:07Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47460
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se bude zabývat personálním marketingem ve vybrané firmě za využití online nástrojů marketingové komunikace. Práce se skládá ze dvou částí, a to části teore-tické a části praktické. V první, teoretické části, budou řešeny odborné pojmy, jako je řízení lidských zdrojů a personální marketing, online nástroje marketingové komunikace, PEST analýza, SWOT analýza a benchmarking za pomoci odborné literatury. V praktické části bude charakterizována společnost Fatra a.s., její historie a produkty, které nabízí na tuzemském i zahraničním trhu. Dále bude praktická část zahrnovat situační analýzy jako je PEST analýza, SWOT analýza a benchmarking, včetně analýzy současné úrovně mar-ketingové komunikace firmy. Cílem této diplomové práce je projekt personálního marke-tingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace pro společnost Fatra a.s. |
|
dc.format |
115 s., 4 s. příloh |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Personální marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
řízení lidských zdrojů
|
cs |
dc.subject |
online marketingové nástroje
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Benchmarking
|
cs |
dc.subject |
Personal marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing communication
|
en |
dc.subject |
Human Resource Management
|
en |
dc.subject |
online marketing tools
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Benchmarking
|
en |
dc.title |
Projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
Project of Personal Marketing with Use Online Tools of Marketing Communications in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis will deal with personnel marketing in the selected company by using online marketing communication tools. The thesis consists of two parts, namely the theoretical part and the practical part. In the first, theoretical part, there will be addressed profes-sional concepts such as human resources management and personnel marketing, online marketing communication tools, PEST analysis, SWOT analysis and benchmarking based on professional literature. Fatra a.s., its history and products, which it offers on the do-mestic and foreign markets, will be characterized in the practical part. Furthermore, the practical part will include situational analyses such as PEST analysis, SWOT analysis and benchmarking, including analysis of the company's current level of marketing communi-cation. The aim of this thesis is a project of personnel marketing by using online marketing communication tools for Fatra a.s. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52184
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-19 |
|