Marketing ve fázi zavádění výrobků na trh ve firmě TrueSport
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ševčíková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Dostál, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T02:51:08Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T02:51:08Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4774
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce je co možná nejefektivněji navrhnout marketing a marketingovou komunikaci ve fázi zavádění výrobků na trh ve firmě TrueSport. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V části teoretické jsem zpracoval vhodné literární zdroje a poznatky týkající se daného tématu, počínaje definicí marketingu a BCG analýzou konče. Praktická část je potom tvořena samotným popisem společnosti a jejich dosavadních marketingových činností, ale především zde kladu důraz na vlastní návrhy efektivních marketingových aktivit, tak aby firma mohla co nejlépe obstát na trhu, kde již panuje velká konkurence. |
cs |
dc.format |
57 s, 2 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1473670 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
tržní segmenty
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
BCG analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Market Environment
|
en |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
BCG Analysis
|
en |
dc.title |
Marketing ve fázi zavádění výrobků na trh ve firmě TrueSport |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing in a phase of implementing products of TrueSport Company on the market |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2007-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my bachelor thesis is to design marketing and marketing communication in phase of implementing products of TrueSport Company on the market as effectively as possible. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part I compiled suitable literary sources and materials relating to the subject, starting with the definition of marketing and ending with the analysis of BCG. The practical part includes the description of the company and its present marketing activi-ties but in particular I insist on my own concepts of effective marketing activities in order that the company would be able to compete on the market that is already dominated by a big competition. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6491
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account