Marketingové strategie v praxi
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové strategie v praxi |
Author: |
Pohlídal, Svatomír
|
Advisor: |
Zelinka, Stanislav
|
Abstract:
|
Bakalářská práce nazvaná "Marketingové strategie v praxi" se zabývá marketingem ve zdravotnictví. Konkrétně jsem zpracoval marketingovou strategii pro transfuzní oddělení vybrané nemocnice. Odbornou literaturu jsem použil pro svou teoretickou část, s jejíž pomocí jsem vymezil základní pojmy z oblasti marketingu a také marketingu ve zdravotnictví. V praktické části jsem čtenáře seznámil blíže s vybraným transfuzním oddělením a "problematikou" darování krve. Pomocí marketingového průzkumu, definování cílových skupin a stanovených cílů jsem navrhl marketingovou strategii. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47769
|
Date:
|
2019-12-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav bezpečnostního inženýrství |
Discipline:
|
Bezpečnostní technologie, systémy a management |
Grade for thesis and defense:
|
C
54061
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account