Marketingové strategie v praxi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové strategie v praxi

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové strategie v praxi
Author: Pohlídal, Svatomír
Advisor: Zelinka, Stanislav
Abstract: Bakalářská práce nazvaná "Marketingové strategie v praxi" se zabývá marketingem ve zdravotnictví. Konkrétně jsem zpracoval marketingovou strategii pro transfuzní oddělení vybrané nemocnice. Odbornou literaturu jsem použil pro svou teoretickou část, s jejíž pomocí jsem vymezil základní pojmy z oblasti marketingu a také marketingu ve zdravotnictví. V praktické části jsem čtenáře seznámil blíže s vybraným transfuzním oddělením a "problematikou" darování krve. Pomocí marketingového průzkumu, definování cílových skupin a stanovených cílů jsem navrhl marketingovou strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47769
Date: 2019-12-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav bezpečnostního inženýrství
Discipline: Bezpečnostní technologie, systémy a management
Grade for thesis and defense: C 54061


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pohlídal_2020_dp.pdf 1.303Mb PDF View/Open None
pohlídal_2020_op.pdf 243.5Kb PDF View/Open None
pohlídal_2020_vp.doc 291Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account