Marketingové strategie v praxi
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zelinka, Stanislav
|
|
dc.contributor.author |
Pohlídal, Svatomír
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:21Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:21Z |
|
dc.date.issued |
2019-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47769
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce nazvaná "Marketingové strategie v praxi" se zabývá marketingem ve zdravotnictví. Konkrétně jsem zpracoval marketingovou strategii pro transfuzní oddělení vybrané nemocnice. Odbornou literaturu jsem použil pro svou teoretickou část, s jejíž pomocí jsem vymezil základní pojmy z oblasti marketingu a také marketingu ve zdravotnictví. V praktické části jsem čtenáře seznámil blíže s vybraným transfuzním oddělením a "problematikou" darování krve. Pomocí marketingového průzkumu, definování cílových skupin a stanovených cílů jsem navrhl marketingovou strategii. |
|
dc.format |
69 s. (92 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
transfuzní oddělení
|
cs |
dc.subject |
dárci krve
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
health care
|
en |
dc.subject |
transfusion department
|
en |
dc.subject |
blood donors
|
en |
dc.title |
Marketingové strategie v praxi |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategies In Practice |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štefka, Vladislav |
|
dc.date.accepted |
2020-09-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis entitled "Marketing Strategies in Practice" deals with marketing in a health care. Specifically, I have processed a marketing strategy for the transfusion department of the selected hospital. I used professional literature for my theoretical part, with the help of which I defined basic concepts in the field of marketing and also marketing in the health care. In the practical part, I introduced the reader more closely to the selected transfusion department and the "issue" of a blood donation. Using a marketing survey, defining of the target groups and setting of the goals, I designed the marketing strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav bezpečnostního inženýrství |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Bezpečnostní technologie, systémy a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Security Technologies, Systems and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
54061
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-07 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account