Projekt zlepšení online marketingové komunikace společnosti SVĚT PLODŮ s.r.o. se zaměřením na slovenský trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vydra, Radomír
|
|
dc.contributor.author |
Pavlíčková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48465
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení online marketingové komunikace společnosti SVĚT PLODŮ s.r.o. se zaměřením na slovenský trh. Podstatou tedy bylo vylepšit stávající podobu online marketingové komunikace a zvýšit tak povědomí o společnosti na slovenském trhu. Na základě zjištěných poznatků plynoucích z provedených analýz (analýza online nákupního chování obyvatel Slovenské republiky, analýza současného stavu online marketingové komunikace, benchmarking) byly zformulovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. V závislosti na těchto zjištěných informacích byl navrhnut projekt složený ze šesti akčních plánů, jejichž realizace by mohla napomoci k efektivnější komunikaci s potenciálními i stávajícími zákazníky ze Slovenské republiky. V samotném závěru byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
112 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zdravá výživa
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
Slovenská republika
|
cs |
dc.subject |
healthy food
|
en |
dc.subject |
international marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
Slovak Republic
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení online marketingové komunikace společnosti SVĚT PLODŮ s.r.o. se zaměřením na slovenský trh |
|
dc.title.alternative |
The Project for Online Marketing Communication Improvement in the Company SVĚT PLODŮ s.r.o. Focusing on the Slovak Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on improving the online marketing communication of the company SVĚT PLODŮ s.r.o. focusing on the Slovak market. The essence was to improve the existing form of online marketing communication and increase awareness of the company on the Slovak market. Based on the information that resulted from the analyzes (analysis of online shopping of the population of the Slovak Republic, analysis of the current form of online marketing communication, benchmarking), strengths and weaknesses, opportunities and threats were formulated. Depending on this information, a project consisting of six action plans was proposed. The implementation of these action plans could lead to more effective communication with potential and existing customers from the Slovak Republic. In the end, the project was subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55114
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account