Aplikace marketingově komunikačních postupů při propagaci rádia

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aplikace marketingově komunikačních postupů při propagaci rádia

Show full item record

No preview available
Title: Aplikace marketingově komunikačních postupů při propagaci rádia
Author: Horalíková, Dana
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Záměrem této práce je popsat a zhodnotit nástroje používané při propagaci dvou rozhlasových stanic, jejichž vysílací formáty shodně kopírují jeden základní hudební žánr - každá však cílí na jinou posluchačskou skupinu. Přesto však na rozhlasovém trhu fungují jako přímí konkurenti. Jedná se o dvě pražská rádia: Beat a RockZone. V práci bych proto chtěla postavit proti sobě dva možné přístupy propagace a komunikace s posluchači, přičemž budu hodnotit efektivitu použitých prostředků a celkovou angažovanost stanice v propagačních aktivitách. Vzhledem k evidentním nedostatcích v propagaci rádia RockZone, pokusím se v projektové části navrhnout možné postupové změny, které by stávajícím i potenciálním posluchačům vyjasnily vnímání pozice RockZone na rozhla-sovém trhu a především jej vymezily vůči přímé konkurenci, Rádiu Beat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4909
Date: 2007-04-20
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2037
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 2711


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
horalíková_2007_dp.pdfBlocked 1.108Mb PDF View/Open
horalíková_2007_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
horalíková_2007_op.doc 74Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account