Aplikace marketingově komunikačních postupů při propagaci rádia
Show full item record
No preview available
Title:
|
Aplikace marketingově komunikačních postupů při propagaci rádia |
Author: |
Horalíková, Dana
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Záměrem této práce je popsat a zhodnotit nástroje používané při propagaci dvou rozhlasových stanic, jejichž vysílací formáty shodně kopírují jeden základní hudební žánr - každá však cílí na jinou posluchačskou skupinu. Přesto však na rozhlasovém trhu fungují jako přímí konkurenti. Jedná se o dvě pražská rádia: Beat a RockZone. V práci bych proto chtěla postavit proti sobě dva možné přístupy propagace a komunikace s posluchači, přičemž budu hodnotit efektivitu použitých prostředků a celkovou angažovanost stanice v propagačních aktivitách. Vzhledem k evidentním nedostatcích v propagaci rádia RockZone, pokusím se v projektové části navrhnout možné postupové změny, které by stávajícím i potenciálním posluchačům vyjasnily vnímání pozice RockZone na rozhla-sovém trhu a především jej vymezily vůči přímé konkurenci, Rádiu Beat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4909
|
Date:
|
2007-04-20 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2037
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
2711
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account