Aplikace marketingově komunikačních postupů při propagaci rádia
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Horalíková, Dana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T06:39:37Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4909
|
|
dc.description.abstract |
Záměrem této práce je popsat a zhodnotit nástroje používané při propagaci dvou rozhlasových stanic, jejichž vysílací formáty shodně kopírují jeden základní hudební žánr - každá však cílí na jinou posluchačskou skupinu. Přesto však na rozhlasovém trhu fungují jako přímí konkurenti. Jedná se o dvě pražská rádia: Beat a RockZone. V práci bych proto chtěla postavit proti sobě dva možné přístupy propagace a komunikace s posluchači, přičemž budu hodnotit efektivitu použitých prostředků a celkovou angažovanost stanice v propagačních aktivitách. Vzhledem k evidentním nedostatcích v propagaci rádia RockZone, pokusím se v projektové části navrhnout možné postupové změny, které by stávajícím i potenciálním posluchačům vyjasnily vnímání pozice RockZone na rozhla-sovém trhu a především jej vymezily vůči přímé konkurenci, Rádiu Beat. |
cs |
dc.format |
109 s., 6 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1162834 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2037 |
|
dc.subject |
rádio
|
cs |
dc.subject |
rozhlasový trh
|
cs |
dc.subject |
vysílací formát
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
efektivní komunikace
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
posluchači
|
cs |
dc.subject |
radio
|
en |
dc.subject |
radio broadcast market
|
en |
dc.subject |
radio station format
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
effective communications
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
listenership
|
en |
dc.title |
Aplikace marketingově komunikačních postupů při propagaci rádia |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communications in radio station promotion |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2007-06-05 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-04-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main purpose of my diploma thesis is description and evaluation of the current promotional activities of prague local radio stations: "Radio Beat" and "RockZone". Both follow programming in the same music genre, nevertheless aim to different audience and just act like direct competitors. I would like to show two possible ways in promotional activities tergeted to listenership of the mentioned radio stations. Owing to self-evident lack of the promo activities of RockZone I want to draft a plan of relevant changes to differ this radio station from it's main competitor of the field. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2711
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account