Marketingová komunikace čistírny obuvi Foot Care

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace čistírny obuvi Foot Care

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace čistírny obuvi Foot Care
Author: Mašlíková, Tereza
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Foot Care nabízející ojedinělé služby čištění obuvi a především tenisek. Předmětem práce je návrh vhodné marketingové komunikace čistírny na základě provedené analýzy dosavadních marketingových aktivit společnosti, SWOT analýzy a analýzy konkurence na trhu s cílem zajistit větší povědomí o této službě a oslovit tak nové potenciální zákazníky. Teoretická část poskytuje důležité poznatky z oblasti marketingu služeb, marketingového mixu ve službách, s větší pozorností na komunikační mix, a poukazuje na důležitost obuvi jakožto současného módního trendu. Praktická část je věnována představení společnosti a podrobné analýze nástrojů marketingového mixu, marketingových aktivit společnosti, konkurenci na trhu, SWOT analýze a identifikaci cílové skupiny návštěvníků. V závěru praktické části je provedeno dotazníkové šetření a jeho vyhodnocení. Projektová část práce a návrh marketingové kampaně jsou vytvořeny na základě výstupů z provedených analýz a zhodnocení dotazníkového šetření včetně detailního návrhu na její rozpočet, načasování a možná omezení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49233
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56422


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
mašlíková_2020_dp.pdf 5.484Mb PDF View/Open None
mašlíková_2020_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
mašlíková_2020_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account