Marketingová komunikace čistírny obuvi Foot Care

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace čistírny obuvi Foot Care

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Mašlíková, Tereza
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49233
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Foot Care nabízející ojedinělé služby čištění obuvi a především tenisek. Předmětem práce je návrh vhodné marketingové komunikace čistírny na základě provedené analýzy dosavadních marketingových aktivit společnosti, SWOT analýzy a analýzy konkurence na trhu s cílem zajistit větší povědomí o této službě a oslovit tak nové potenciální zákazníky. Teoretická část poskytuje důležité poznatky z oblasti marketingu služeb, marketingového mixu ve službách, s větší pozorností na komunikační mix, a poukazuje na důležitost obuvi jakožto současného módního trendu. Praktická část je věnována představení společnosti a podrobné analýze nástrojů marketingového mixu, marketingových aktivit společnosti, konkurenci na trhu, SWOT analýze a identifikaci cílové skupiny návštěvníků. V závěru praktické části je provedeno dotazníkové šetření a jeho vyhodnocení. Projektová část práce a návrh marketingové kampaně jsou vytvořeny na základě výstupů z provedených analýz a zhodnocení dotazníkového šetření včetně detailního návrhu na její rozpočet, načasování a možná omezení.
dc.format 109 s. (138 521 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject služby cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject čistírna obuvi cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový mix ve službách cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject services en
dc.subject marketing of services en
dc.subject shoe cleaning company en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.subject promotional mix en
dc.subject quantitative research en
dc.title Marketingová komunikace čistírny obuvi Foot Care
dc.title.alternative The Marketing Communication of the Shoe Cleaning Company Foot Care
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the marketing communication of Foot Care company, which offers unique services such as cleaning shoes, especially sneakers. The subject of the thesis is a proposal of suitable marketing communication for the shoe-cleaning company based on the analysis of existing marketing activities of given company, SWOT analysis and analysis of the competition on the market. The main aim of the proposal is spreading greater awareness of this service and adressing new potential customers. The theoretical part provides important terms regarding the field of marketing of services such as marketing mix, with greater focus on the communication mix and the importance of foot wear as a current fashion trend is being elaborated. The practical part is dedicated to the introduction of the company and the detailed analysis of used marketing communication tools, marketing activities of the company, market competition, SWOT analysis and the indentification of the target group. There is a questionnaire survey observing the topic and its evaluation at the end of this part. The project part of the thesis and the campaign proposal are created based on the results from the analysis and survey, including detailed proposal of the budget, timing and possible restrictions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56422
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
mašlíková_2020_dp.pdf 5.484Mb PDF View/Open None
mašlíková_2020_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
mašlíková_2020_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account