dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Mašlíková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49233
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Foot Care nabízející ojedinělé služby čištění obuvi a především tenisek. Předmětem práce je návrh vhodné marketingové komunikace čistírny na základě provedené analýzy dosavadních marketingových aktivit společnosti, SWOT analýzy a analýzy konkurence na trhu s cílem zajistit větší povědomí o této službě a oslovit tak nové potenciální zákazníky. Teoretická část poskytuje důležité poznatky z oblasti marketingu služeb, marketingového mixu ve službách, s větší pozorností na komunikační mix, a poukazuje na důležitost obuvi jakožto současného módního trendu. Praktická část je věnována představení společnosti a podrobné analýze nástrojů marketingového mixu, marketingových aktivit společnosti, konkurenci na trhu, SWOT analýze a identifikaci cílové skupiny návštěvníků. V závěru praktické části je provedeno dotazníkové šetření a jeho vyhodnocení. Projektová část práce a návrh marketingové kampaně jsou vytvořeny na základě výstupů z provedených analýz a zhodnocení dotazníkového šetření včetně detailního návrhu na její rozpočet, načasování a možná omezení. |
|
dc.format |
109 s. (138 521 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
čistírna obuvi
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix ve službách
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
shoe cleaning company
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
promotional mix
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace čistírny obuvi Foot Care |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Communication of the Shoe Cleaning Company Foot Care |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the marketing communication of Foot Care company, which offers unique services such as cleaning shoes, especially sneakers. The subject of the thesis is a proposal of suitable marketing communication for the shoe-cleaning company based on the analysis of existing marketing activities of given company, SWOT analysis and analysis of the competition on the market. The main aim of the proposal is spreading greater awareness of this service and adressing new potential customers. The theoretical part provides important terms regarding the field of marketing of services such as marketing mix, with greater focus on the communication mix and the importance of foot wear as a current fashion trend is being elaborated. The practical part is dedicated to the introduction of the company and the detailed analysis of used marketing communication tools, marketing activities of the company, market competition, SWOT analysis and the indentification of the target group. There is a questionnaire survey observing the topic and its evaluation at the end of this part. The project part of the thesis and the campaign proposal are created based on the results from the analysis and survey, including detailed proposal of the budget, timing and possible restrictions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56422
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|