Marketingová strategie pro cestovní agenturu Pinwheel tours

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie pro cestovní agenturu Pinwheel tours

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie pro cestovní agenturu Pinwheel tours
Author: Henriquez Argote, Nestor Guillermo
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem této diplomové práce je aplikovat teorii studia marketingové komunikace na projekt, který se autora nejen osobně, ale i profesně týká: změna a inovace způsobu, jakým autor doposud fungoval jako živnostník v cestovním ruchu. Teoretické uvažování a praktické zamyšlení nad tím, co by bylo všechno nutné (včetně zpětné vazby respondentů) při realizaci marketingové strategie s důrazem na komunikaci pro cestovní kancelář Pinwheel tours. Obsah tohoto dokumentu je, z perspektivy marke-tingu ve službách, souborem nejdůležitějších podrobností související s tím, co cestovní agentura za-měřená na příjezdovou turistiku v Česku potřebuje k tomu, aby se úspěšně přeměnila v cestovní kan-celář specializovanou na výjezdovou turistiku do Jižní Ameriky, konkrétně do Kolumbie. A prosadi-la se na trhu cestovního ruchu svou zásadní odlišností od ostatních.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49263
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 56480


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
henriquez argote_2020_dp.pdf 3.804Mb PDF View/Open None
henriquez argote_2020_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
henriquez argote_2020_vp.doc 125.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account