dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Henriquez Argote, Nestor Guillermo
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49263
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je aplikovat teorii studia marketingové komunikace na projekt, který se autora nejen osobně, ale i profesně týká: změna a inovace způsobu, jakým autor doposud fungoval jako živnostník v cestovním ruchu. Teoretické uvažování a praktické zamyšlení nad tím, co by bylo všechno nutné (včetně zpětné vazby respondentů) při realizaci marketingové strategie s důrazem na komunikaci pro cestovní kancelář Pinwheel tours. Obsah tohoto dokumentu je, z perspektivy marke-tingu ve službách, souborem nejdůležitějších podrobností související s tím, co cestovní agentura za-měřená na příjezdovou turistiku v Česku potřebuje k tomu, aby se úspěšně přeměnila v cestovní kan-celář specializovanou na výjezdovou turistiku do Jižní Ameriky, konkrétně do Kolumbie. A prosadi-la se na trhu cestovního ruchu svou zásadní odlišností od ostatních. |
|
dc.format |
86 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
cestovní agentura
|
cs |
dc.subject |
cestovní kancelář
|
cs |
dc.subject |
swot analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
psychologie
|
cs |
dc.subject |
optimalizace pro vyhledavače
|
cs |
dc.subject |
proměna pozice
|
cs |
dc.subject |
zhmotnění
|
cs |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
travel industry
|
en |
dc.subject |
travel agency
|
en |
dc.subject |
travel company
|
en |
dc.subject |
swot analysis
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
psychology
|
en |
dc.subject |
seo
|
en |
dc.subject |
repositioning
|
en |
dc.subject |
materialisation
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie pro cestovní agenturu Pinwheel tours |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy for a Travel Agency "Pinwheel tours" |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is the marketing communication theory, applied in a project, which is remarkably close to the author from a professional and personal point of view: the innovative redefinition of his freelancer´s working format in the tourism industry. Theoretical reflection and practical analysis re-garding the most relevant details (including feedback from potential clients), which shall be taken into consideration, during the implementation of a complex marketing strategy for his travel compa-ny called Pinwheel tours. From the services marketing perspective, this document refers to the key aspects, which an incoming travel agency in Czechia must take into consideration, when implemen-ting a repositioning process to become an outgoing travel company for Czech travelers to Colombia and succeed by having a significantly different concept. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56480
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|