Trvalá udržitelnost společnosti Coca-Cola

DSpace Repository

Language: English čeština 

Trvalá udržitelnost společnosti Coca-Cola

Show full item record

No preview available
Title: Trvalá udržitelnost společnosti Coca-Cola
Author: Dobšíková, Andrea
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Bakalářská práce pojednává o trvale udržitelném podnikání společnosti Coca-Cola. Cílem práce je zanalyzovat aktivity společenské odpovědnosti a vybrané propagační materiály společnosti Coca-Cola, zjistit, jak se v čase mění trend udržitelné propagace. Teoretický rámec tvoří základní vhled do problematiky trvalé udržitelnosti, společenské odpovědnosti firem a "zeleného" marketingu. Praktická část představuje společnost Coca-Cola, její historii a aktivity. Na závěr je provedeno vyhodnocení analýzy a na jejím základě jsou zodpovězeny výzkumné otázky a navrhnuta doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49382
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56679


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dobšíková_2020_dp.pdf 2.801Mb PDF View/Open None
dobšíková_2020_op.pdf 153.3Kb PDF View/Open None
dobšíková_2020_vp.pdf 482.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account