Trvalá udržitelnost společnosti Coca-Cola

DSpace Repository

Language: English čeština 

Trvalá udržitelnost společnosti Coca-Cola

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Dobšíková, Andrea
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:10Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:10Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49382
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o trvale udržitelném podnikání společnosti Coca-Cola. Cílem práce je zanalyzovat aktivity společenské odpovědnosti a vybrané propagační materiály společnosti Coca-Cola, zjistit, jak se v čase mění trend udržitelné propagace. Teoretický rámec tvoří základní vhled do problematiky trvalé udržitelnosti, společenské odpovědnosti firem a "zeleného" marketingu. Praktická část představuje společnost Coca-Cola, její historii a aktivity. Na závěr je provedeno vyhodnocení analýzy a na jejím základě jsou zodpovězeny výzkumné otázky a navrhnuta doporučení.
dc.format 58 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject trvalá udržitelnost cs
dc.subject Coca-Cola cs
dc.subject zelený marketing cs
dc.subject pilíře udržitelnosti cs
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject cirkulární ekonomika cs
dc.subject sustainability en
dc.subject Coca-Cola en
dc.subject green marketing en
dc.subject pillars of sustainability en
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject circular economy en
dc.title Trvalá udržitelnost společnosti Coca-Cola
dc.title.alternative Sustainability of The Coca-Cola Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis discusses the sustainability of Coca-Cola. The aim of this paper is an analysis of corporate social responsibility activities and selected promotional merchandise materials of Coca-Cola to find out the trend of sustainable promotion changes over time. The theoretical framework provides a basic insight into the issues of sustainability, corporate social responsibility, and "green" marketing. The practical part introduces the company Coca-Cola, its history, and its activities. Finally, the comparative analysis is evaluated, on the basis of which the research questions are answered and recommendations are proposed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56679
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
dobšíková_2020_dp.pdf 2.801Mb PDF View/Open None
dobšíková_2020_op.pdf 153.3Kb PDF View/Open None
dobšíková_2020_vp.pdf 482.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account