dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Dobšíková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:10Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:10Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49382
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o trvale udržitelném podnikání společnosti Coca-Cola. Cílem práce je zanalyzovat aktivity společenské odpovědnosti a vybrané propagační materiály společnosti Coca-Cola, zjistit, jak se v čase mění trend udržitelné propagace. Teoretický rámec tvoří základní vhled do problematiky trvalé udržitelnosti, společenské odpovědnosti firem a "zeleného" marketingu. Praktická část představuje společnost Coca-Cola, její historii a aktivity. Na závěr je provedeno vyhodnocení analýzy a na jejím základě jsou zodpovězeny výzkumné otázky a navrhnuta doporučení. |
|
dc.format |
58 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
trvalá udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
Coca-Cola
|
cs |
dc.subject |
zelený marketing
|
cs |
dc.subject |
pilíře udržitelnosti
|
cs |
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
cirkulární ekonomika
|
cs |
dc.subject |
sustainability
|
en |
dc.subject |
Coca-Cola
|
en |
dc.subject |
green marketing
|
en |
dc.subject |
pillars of sustainability
|
en |
dc.subject |
corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
circular economy
|
en |
dc.title |
Trvalá udržitelnost společnosti Coca-Cola |
|
dc.title.alternative |
Sustainability of The Coca-Cola Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rygl, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis discusses the sustainability of Coca-Cola. The aim of this paper is an analysis of corporate social responsibility activities and selected promotional merchandise materials of Coca-Cola to find out the trend of sustainable promotion changes over time. The theoretical framework provides a basic insight into the issues of sustainability, corporate social responsibility, and "green" marketing. The practical part introduces the company Coca-Cola, its history, and its activities. Finally, the comparative analysis is evaluated, on the basis of which the research questions are answered and recommendations are proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56679
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|