Analýza poprodejní péče ve společnosti MAN Truck and Bus Czech Republic s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Janků, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:04Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:04Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50567
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou poprodejní péče o zákazníka ve společnosti MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje poznatky z odborné literatury a internetových zdrojů, které se vztahují k oblasti péče o zákazníky. V praktické části je obsažena charakteristika společnosti MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o., analýza poprodejní péče ve společnosti a nedostatky z ní vyplývající. Na základě analýzy jsou v závěrečné části práce navrhnuta doporučení k řešení jednotlivých nedostatků. |
|
dc.format |
67 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zákazníci
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
cs |
dc.subject |
péče o zákazníky
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
hodnocení spokojenosti zákazníka
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
Customers
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
Customer Care
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
evaluation of customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
customer segmentation
|
en |
dc.title |
Analýza poprodejní péče ve společnosti MAN Truck and Bus Czech Republic s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Analysis of After Sales Care of MAN Truck and Bus Czech Republic s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2022-06-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the after-sales customer care in the company MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o. The thesis is divided into theretical and practical parts. The theorethical part contains information from literature and Internet sources related to the field of customer care. The practical part contains the characteristics of the company MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o., the analysis of after-sales care in the company and the resulting deficiencies. Based on the analysis, recommendation for solving individual deficiencies are proposed in the final part of the work. |
|
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61583
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account