Analýza poprodejní péče ve společnosti MAN Truck and Bus Czech Republic s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza poprodejní péče ve společnosti MAN Truck and Bus Czech Republic s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Janků, Marie
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:04Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:04Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50567
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou poprodejní péče o zákazníka ve společnosti MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje poznatky z odborné literatury a internetových zdrojů, které se vztahují k oblasti péče o zákazníky. V praktické části je obsažena charakteristika společnosti MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o., analýza poprodejní péče ve společnosti a nedostatky z ní vyplývající. Na základě analýzy jsou v závěrečné části práce navrhnuta doporučení k řešení jednotlivých nedostatků.
dc.format 67 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zákazníci cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Customer Relationship Management cs
dc.subject péče o zákazníky cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject hodnocení spokojenosti zákazníka cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject Customers en
dc.subject communication en
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject Customer Care en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject evaluation of customer satisfaction en
dc.subject customer segmentation en
dc.title Analýza poprodejní péče ve společnosti MAN Truck and Bus Czech Republic s.r.o.
dc.title.alternative Analysis of After Sales Care of MAN Truck and Bus Czech Republic s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2022-06-28
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the after-sales customer care in the company MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o. The thesis is divided into theretical and practical parts. The theorethical part contains information from literature and Internet sources related to the field of customer care. The practical part contains the characteristics of the company MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o., the analysis of after-sales care in the company and the resulting deficiencies. Based on the analysis, recommendation for solving individual deficiencies are proposed in the final part of the work.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61583
dc.date.submitted 2022-05-17


Files in this item

Files Size Format View Description
janků_2022_dp.pdf 1.423Mb PDF View/Open None
janků_2022_op.docx 48.13Kb Unknown View/Open None
janků_2022_vp.docx 48.49Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account