Digitální komunikace vybraného vinařství
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Prchalová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:07Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:07Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50645
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá digitální marketingovou komunikací se zaměřením na konkrétní vinařství. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů týkajících se digitální marketingové komunikace, obsahového marketingu a segmentu vinařství v oblasti marketingu. Praktická část se v úvodu věnuje informacím o vybraném vinařství a jeho aktuální digitální komunikaci a následně pomocí kvantitativního a kvalitativního šetření zkoumá pohled na digitální komunikaci podniků obecně i podniků vinařských. Na základě získaných poznatků je v projektové části vytvořen návrh komunikace vinařství na digitálních platformách. |
|
dc.format |
85 s. (113 233 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
webová stránka
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
e-mail marketing
|
cs |
dc.subject |
vinařství
|
cs |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
e-mail marketing
|
en |
dc.subject |
winery
|
en |
dc.title |
Digitální komunikace vybraného vinařství |
|
dc.title.alternative |
Digital Marketing Communication of the Selected Winery |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with digital marketing communication with a focus on a specific winery. The theoretical part of the thesis focuses on defining important concepts related to digital marketing communication, content marketing and the wine segment in the context of marketing. The practical part deals with information about the selected winery and its current digital communication at the beginning and then, using a quantitative and qualitative research, examines the view of the digital communication of companies in general and specially wineries. Based on the findings, a proposal to improve the digital communication of the winery is created in the project part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62538
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account